18 juni 2012

Review: Zoeva mineral sheer blush & eye primer


Zoals jullie in de vorige post gelezen hebben, had ik het niet enkel bij de Bamboo Set gelaten. Om de verzendingskosten wat te compenseren heb ik er nog twee artikels aan toegevoegd: Mineral Sheer Blush en Eye Primer. Meer weten? Lees dan zeker even verder!

Mineral Sheer Blush
De blush komt in een strak rond doosje, wat er prima uitziet. Niet erg goedkoop, maar ook niet heel indrukwekkend. Ik heb gekozen voor de kleur ‘Soft Romance’ wat na enkele dagen uittesten echt de perfecte kleur is die bij me past! Voor €4,50 is hij helemaal van jou, wat op zich weer spotgoedkoop is in vergelijking met de kwaliteit!

Ik heb ‘m even geswatcht voor jullie. Het is een kleur met eerder een oranje ondertoon en hij is ook goed gepigmenteerd! Deze is in gewoon daglicht geswatcht, maar wanneer de zon erop schijnt, komt er een subtiele goudkleurige shimmer tevoorschijn. Ideaal!

Eye Primer
De eye primer bevindt zich in net hetzelfde potje als de blush, alleen is hij net iets kleiner. Hij ziet er dus ook prima uit!

De substantie is eerder vettig qua structuur en bevat een gelige kleur. Wanneer je ik deze aanbreng op de huid, verdwijnt de kleur en wordt hij transparant. Pluspunt! Aangezien vele oogschaduwbasissen een huidskleurigachtige kleur hebben die niet bij iedere huidskleur past. Bij het dragen oogschaduw met deze als basis krijg ik de loop van de dag geen ophopingen in de arcadeboog (crease). Alweer een pluspunt! :)

De Mineral Sheer Blush (€4,50) en de Eye Primer (€3,80) zijn beide te koop in de shop. De producten van Zoeva zijn helaas enkel online te koop. Mijn 3 aankoopjes zijn me stuk voor stuk zeer goed bevallen! Ze behoren sindsdien tot mijn dagelijkse routine! :)

Hebben jullie deze al getest? Hoe vind je ze eruit zien? Laat het me zeker weten!
 


1 opmerking:

  1. I just placed my very first order at the Zoeva Online Shop. YAY, excited! Geen idee waarom ik in het Engels schrijf.. Blogs hebben een vreemd effect op mij. Ik heb gekocht ; Mineral Sheer Blush - Soft Romance, Pure Glam Pigment - Sheer The Love, Pure Glam Pigment - Bitter And Sweet, Eye Primer. Normaal breng ik geen basis aan voor ik oogschaduw aanbreng, ik ben dus zeer benieuwd naar het effect van de Eye Primer! Ook naar de Pure Glam Pigments kijk ik vol verwachting uit, ik hoop dat ze mijn grijs/blauwe ogen goed naar buiten brengen! :) Merci Karolien voor de review! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen