22 juni 2012

Review: Clinique Chubby Stick


Jullie hebben ze waarschijnlijk al voorbij zien komen op reclameborden aan buskotjes en dergelijke, dé Chubby Stick. Ideaal voor vrouwen met droge lippen; of het nu winter is of niet. En ja hoor ik ben hier ééntje van! Voor meer uitleg en foto's kan je even verder klikken...

De Chubby Stick is een soort verzorgende lippenstift waar kleurpigmenten en voedende middelen aan toegevoegd zijn. Eigenlijk kunnen we het eerder een getinte lippenbalsem noemen. Labello heeft er hier ook wel enkele van, maar deze zijn toch niet met elkaar te vergelijken. Deze stick geeft niet echt het uiterlijk van een voedende balsem, maar toch bevat hij de eigenschappen ervan. Ideaal dus wanneer je weggaat en absoluut geen naakt gevoel op je lippen wil, waarbij je tegelijk ook niet wil dat een gewone lippenstift je velletjes nóg meer doen uitkomen.

Als eerste mijn excuses voor de alreeds gebruikte stick. Ik had hem al meteen nodig bij aankoop :)! Ik kan hierbij ook zeggen dat na het eerste gebruik al zienderogen verbetering te zien was. Mijn lippen waren minder stug, de velletjes verminderde en ze voelden ook niet meer droog aan. Ik heb niets anders dan lovende woorden over de Chubby Stick, dat zul je wel al gemerkt hebben... Iedere vrouw zou er dan ook minstens één in haar bezit moeten hebben naar mijn mening! Jullie zien dat het een nogal vrij brede stick is, dit zorgt ervoor dat je lippen kunnen bijgewerkt worden in een muum van tijd! :)

Om dezelfde woorden te gebruiken zien jullie dat mijn lippen er nog al naakt uitzagen. Ze zien er ook niet zo heel verzorgd uit. Rechts heb ik de kleur ‘Mega Melon’ opgedaan met een dun laagje. Het is een eerder bruinachtige kleur met oranje (en dus niet roze) ondertoon die een erg natuurlijke en warme look geeft. Zoals je ziet heeft een dunne laag al voldoende effect. De verzorging voelde je ook al meteen zijn werking doen. Het is dus niet  nodig om zoals met een lippenbalsem een dikke laag te gaan opsmeren wat ik persoonlijk een heel onaangenaam gevoel vind. En ik wéét dat velen deze mening met mij delen. Dit heb je met de Chubby Stick dus zeker niet.

De Chubby Stick van Clinique heeft sinds kort 6 nieuwe kleuren erbij gekregen. (Woppin' Watermelon, Super Strawberry, Graped-Up, Mega Melon, Chunky Cherry en Whole Lotta Honey) Er is een grote variëteit in kleur, zo is er voor elk wat wils! Ideaal! :) De prijs van een Chubby Stick ligt om en bij de 18 euro, voor velen iets aan de hogere kant, maar hij is het echt waard! Ze zijn verkrijgbaar bij de meeste parfumeries, maar niet alle kleuren zijn steeds ter beschikking. Je kan ze ook gewoon online bestellen, en via deze link kan je ook meteen de 6 verschillende kleuren zien.

"Supervoedende balsem die boordevol verzorgende stoffen zit zoals shea-en mangoboter. Precies wat droge, gevoelige lippen nodig hebben om comfortabel zacht en soepel aan te voelen. Zes natuurlijk-ogende lipkleuren, elk met een subtiele glans." - Clinque.be

Hebben jullie de Chubby Sticks al uitgeprobeerd? Welke kleuren raden jullie aan? Hebben jullie er ook zo'n goede ervaring mee net als ik? Laat het me zeker weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten