27 juni 2012

TIP: Babyliss Heated Rollers voor €19,99!

De solden zijn nog niet begonnen, maar bij kruidvat zijn er al goede koopjes te vinden! Deze Babyliss set dat normaal om en bij de 40 euro kost, is NU verkrijkbaar bij Kruidvat aan €19,99. Meer details? Lees dan zeker verder!

Deze set bevat 20 rollers (6 kleine - 19mm, 6 mediums – 25mm en 8 grote – 32mm). Er zit ook een handige kam bij om de haren in gelijke delen te verdelen. Ook zijn er (logischerwijze) 20 klemmentjes aan toegevoegd om de rollers vast te leggen. Zoals je ziet zijn de rollers erg getextureerd, deze vormen zijn goed voor het vooraf separeren van het haar bij het inbrengen van de rollers. Heel handig om warrigheden te vermijden! :) Hieronder nog een afbeelding van alle bijgevoegde accessoires.

Het principe is dat de rollers in de hoes blijven zitten. Je steekt de stekker in het stopcontact en zet de schakelaar aan. Vervolgens warmen de rollers op aan de hand van de metalen staafjes (zie foto) waarop ze bevestigd zijn. Er is 1 roller dat een rode indicator bevat, wanneer deze wit wordt kan je meteen aan de slag. Het opwarmingsproces duurt ongeveer een half uurtje. Je rolt de rollers in je haar, laat ze rusten tot alles is afgekoeld, rollers eruit, stylen en klaar! :) Dat is nu nog eens snel! Veel beter dan een nachtje ‘slapen’ met in de weg zittende attributen, of een half uur met je armen in de lucht om je krultang vast te houden.

Ik ben echt supertevreden met deze aankoop, met dank aan Mascha. Er is ook nog eens 2 jaar garantie op deze set, wat altijd handig is en een goede service biedt. Zo, nu is het aan jullie, ren naar de Kruidvat en sla jouw krulset in! Deze was inmiddels de voorlaatste bij mijn aankoop: OP = OP! Misschien dat ik jullie eens beloon met een filmpje over hoe ik deze rollers gebruik, ik weet het nog niet goed.

Hadden jullie graag een filmpje gehad met het gebruik van deze rollers? Hebben jullie deze set al uitgeprobeerd? Ik ben benieuwd!

2 opmerkingen: